Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

23 juni 2017

i vått och torrt

Önskar en mysig midsommar oavsett väder!

13 kommentarer:

Merja sa...

Gillar stövlarna!!
Idag ska jag gå på fest och ha finaste handväskan(vattenkannan) :)
Trevlig midsommar!

Hannele på Hisingen sa...

Merja, världens finaste handväska!

Lena i Wales sa...

Häftiga stövlar och väska. Men ska det verkligen bli regn på midsommar i Sverige? Har väl aldrig hänt tidigare,hi,hi!?!?

Synnøve. sa...

Så läckra stövlar. Måste ha mig nya jag med.. får se om jag hittar lika fina.
Ha en fin midsommar.

Hannele på Hisingen sa...

Lena i Wales, jag är inte så väderkänslig :)

Synnøve, finska Marimekko-stövlar, önskar dej detsamma.

Gunnel sa...

Jag önskar dig med en Glad midsommar...fast utan regn.

Hanneles bokparadis sa...

Gunnel, tack, väder är inget man kan styra över.

Klimakteriehäxan sa...

Avskyr att gå i gummistövlar, men ett par från Marimekko skulle jag trots allt stå ut med ...

Rost och rädisor sa...

Gillar outfiten. Det får bli nåt liknande här imorgon
Ha en fin midsommar
/Anette

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, snygga regnkläder piggar upp...

Hanneles bokparadis sa...

Annette, trevlig midsommar!

Ruben sa...

Vått??? Det ryms verkligen en Koskin i den lilla väskan?!

Hur som helst, trevlig fortsättning på helgen!
/Ruben

Hannele på Hisingen sa...

Ruben, som Mumin-mamman så har jag allt viktigt i min handväska... det regnade på midsommarafton.